SELAMAT DATANG


03 Oktober 2018

BBM3410/18 : MINGGU 4 ANTARA SEDIH DAN LEGA

Assalamualaikum .. 
hari pertama je tak ada kuliah.. tugasan kat putrablast kena selesaikan jugak ... tugasan kelas minor lagi... 


bangun awal pagi demi tugasan prof .. nasib WhatsApp kelas berbunyi .. waktu penghantaran pukul  2 sampai 3 petang... okeyla .. sampaikan kawan aku mesej ... nak tahu macam mana buat ... satu ka dua tugasan ... kawan aku tu sampai hantar awal .. 

ni mesti kes malas nak baca .. habis aku ceramahla sikit "weii hang nak ka potong 10 markah?" .. dia pun aku baca mesej pun macam kelaut ja mood dia .. sampai balas "biar la.. cara aku ..." aku dah tak tahu nak kata apa-apa ... Prof kalau baca ni minta maaf ye prof bagi pihak kawan saya ni ..
benda paling sedih kenapa sikit je nama yang diterima .. 😭😭😭 nama daku pun tak termasuk .. kawan kata mungkin masuk box.. Tunggu Prof tekan butang "terima" .. Sepuluh markah weii .. 

petang tu pulak kami kena jumpa dengan dr norazlina sebab nak tanya pendapat pasal tajuk pembentangan kami untuk hari keesokannya .. janji 2.45 tapi disebabkan ada kumpulan lagi awal dr tengah kusyuk memberi komen .. kami terlambat sikitla .. masuk-masuk je dr tanya .."berapa minit kamu semua praktis?" .. krik ... krik ... krik .. dr halau suruh pergi latar siswa praktis dalam tempoh 15 minit .. marathon kami ke sana ,.. kau bayangkanlah perut aku ni dah la meragam dari hari sabtu .. sama ada gastrik atau angin sengal ..


Alhamdulillah selesai pembentangan .. tajuk pun agak mencabar .. dahla masa jumpa kena marah sebab tak buat kajian secara mendalam .. Walaupun gugup tapi lebih baik dari kumpulan lain .. akhirnya selesai tugasan yang agak mencabar ni ... syukur ...





Tiada ulasan: