SELAMAT DATANG


12 November 2018

BBM3410/18 : KARUT

Assalamualaikum kawan-kawan ..
nak tanya la .. kenapa ye bila bangun dari tidur je .. nak-nak kalau menapak ke tandas .. tapak kaki bahagian belakang rasa berat je .. macam dah rupa apa dah .. 

tanya member .. perghh maha dahsyat jawapan sentap dia kasi ..

" dua kali jumaat la nampaknya .."

cis sengal .. orang nak jawapan betul-betul dikatanya aku nak sampai ajal .. astagfirullah al azim ...


lepastu kutuk aku depan-depan .. 
"ha.. tulah bila orang ajak skipping tak mau .. sanggup duduk tepi .."

jadinya jalan penyelesaian .. stop sekejap minum air berais ...
yelah marilah minum air putih .. tapi macam tak serasi je dengan air kat aras ni .. nak pergi turun isi air kat mesin pun malas ... belilahh air kat kedai runcit ... 


memang taklah aku nak terlompat-lompat macam budak walaupun sebenarnya kan aku ni mana ada kasut sukan pun..

kang pakai kasut yang selalu aku guna pergi kelas lagi la ... kena kecam juga .. takkan nak skipping pakai slipper .. aku tak mahu .. kang putus boleh sendu aku kat bilik ..


dahlah nak tidur .. asal baring ke kiri ja ... asal la rasa sakit bahagian tengah dada aku ni .. sakit weii .. 


lepas tu habis suboh je cuba juga la tidur mau dekat pun 7 baru tidur ... dah tu nak menunggu 8.30 ... allahu .. lamanya ... sampai termimpi la benda sedih .. nasib aku tak melalak sampai dalam dunia realiti ... 

Tiada ulasan: