SELAMAT DATANG


15 Julai 2019

Aku kuat

Allah ... bila jaga orang sakit ni kena ikhlas pesan cik burn kawan busu .. yurp niat kena betul .. maybe aku bilge slow open minded.   Kalau ika nisa boleh why I cannot do like them .. perasaan takut was2 .. I needed to remove it .. bak kat nisa . Kita kena fikir how to solve it.   or it called KBAT .. esok lusa in the future maybe we need it to show the knowledge although a little bit.. makcik ni kita tak tahu bila jangka hayat dia yang penting makcik maybe takda fasa nazak .. bahasa mudah mungkin meninggal dunia dalam tidur .. allahu tak sanggup nak hadapi situasi tu .. dengar dia mengadu menyebut perkataan Allah pun dah tahu macam mana kanser tu bergerak .. makcik tak terdaya nak melawan .. kita sebagai penjaga kena tahu control emosi bagi dia tak tension relax .. enjoy the moment her life ..  makcik kadang tak sedar apa yang terjadi .. dia lemah ..

Aku mudah terasa hati .. dan aku maafkan .. aku buat ni pun tak harap upah beribu ribu .. asalkan aku merasai nikmat seolah2 menjaga mak aku yang sakit .. walaupun kekadang aku saja je melawan .. ignore .. marah2 mak aku .. maybe bila berjauhan ni .. rindu walau tak sebanyak mana pun bila jaga mak orang lain kita akan rasa seperti menjaga mak kita sendiri ... doakan aku mampu menjaganya hingga ke akhir hayat .. mungkin aku tak sanggup melalui saat kepergian makcik suatu hari nanti ..

Tiada ulasan: