SELAMAT DATANG


04 Julai 2019

Lapar

Sepatutnya waktu sekarang dah masuk waktu tidur aku tapi sebab bilik aku diami tu ..aku duduk sekali dengan makcik sebabnya katil mudah alih baru dah dibawa masuk .. 

Maka hendak dijadikan cerita kipas kena pasang .. Keadaan bili tu seperti sejuk membeku lah .. tambah pula malam malam terasa lapar ..

 Aku fikirkan adalah stok nasi sedikit dalam periuk ....tapi sayang habis sudah kau ... nampak budak ni gaya seperti nak buat roti telur .. goreng telur ....

Makin menyedihkan diari lapar aku malam th ...masak tu pelawalah aku ni .. Dalam tu berlima perempuan termasuklah makcik ..

Tapi aku simpan rasa sedih tu di dalam hati ni. ... Malas nak bising .. tambah pula adik aku ni .. hareyy .. buat muka ketat dia lepaskan tekak dia je .. hampa sungguh  aku ni... kecil hati teruk sebab aku tengah lapar terukk ..

Aku tidur berlapar dohh .... 

Tiada ulasan: