SELAMAT DATANG


07 Julai 2019

Lemah semangat nak nangis

Sebabkan makcik terkencing  terkena sikit kat pampers .. aku rasa nak nangis je yelahh tak kuat weii tak larat nak mengangkat makcik ni .. mungkin effect morfin tadi pukul 9 lebih lepas dia cakap sakit bahagian tulang kaki dia .. ni baru tukar pampers sebab kencing belum sebab nyaknyak .. nak pusing ke kiri ke kanan pun mau patah pinggang tolongla busu carikan nurse bertauliah ..yang boleh stay kat rumah jaga sama dengan kitorang ni .. nasib ada cik ipin tapi tetap juga kena jaga aurat makcik ni .. abistu dah darurat macam mana .. dengan adik aku yang memanjang suruh tu ini .. pun lari ..tau la geli .. aku illegal setakat tolong la aku pusing tu ni . kau cuma tau handphone je .. pastu menghadap tv .. aku dah rasa macam nak patah tulang jee rasa .. nak mengangkat .. dengan badam makcik yang keraskan sebab sakit tapi terpaksa weii .. takkan nak biar membusuk jadi kuman kot .. takkan asal aku jaga je memanjang nak masuk ward .. aku juga kena hadap .. allahu .. kuatkan kan semangat ku .. hadirkan lah kuasa untuk aku semua ini .. ni mau ke petang karang .. dahla pagi tadi pukul 3 lebih sampai jam 5 duk bersembang ja .. aku pun tidur la ...makcik ni biasa sekejap2 bangun .. berpeluh .. im not a good person ..

Tiada ulasan: