SELAMAT DATANG


04 Julai 2019

Sembang dengan makcik Sapiah

Tengah hari tadi makcik sedar sepenuhnya. . jadi budak budak ni tengah berperang kat dapur tu .. sembang macam macam aku tanya. . aku cakap kat luar ada kolam .. ajak jalan jalan .. tapi kena sihat la dulu .. pergi shopping laju .. siap ajak pergi TESCO.. tanya la nak beli apa .. katanya nak beli barang runcit beg .. walaweii aku punya sengal .. beg ape makcik nak beli .. beg Gucci .. carlo rino ... siap tanya nak pergi dating ehh .. aku siap offer doctor ehhh ..nurse .. siap reject nanti mampus kena cucuk je ..  driver lori .. siap cakap kang kena humban ...takmau la sambil gelak2.. siap ajak pusing condo ... nak pusing macam mana kalau duduk tingkat empat .. dengan terbaring ye .. lepastu ayat dia berulang ulang .. nak balik rumah .. takmau duduk sini .. aku tanya rumah mana .. siap sebut .. ingat lagi makcik ni .. tetiba ngadu sakit tanpa henti ... ika tengok urat kaki timbul sangat2 tambah aku siap diurut mau tak rasa lagi sakit .. sekarang ni makcik sapiah tengah lena ...

Tiada ulasan: