SELAMAT DATANG


31 Ogos 2019

Malang

Harini tah apa malang .. bangun pagi dikejut oleh mak sebab mak nak pergi klinik .. aku punya pelik .. dua kali mak kejut padahal mata dah celik .. ingat appointment dengan dr pukul 9 ... punya kelam kabut capai tudung call ayah bagitahu .. ayah kata pergi la .. kejap kedai atas ni .. aku apa lagi start enjin kereta pusing .. ayah balik gerak sambil bebel .. dah sebulan lebih bawa kereta takkan tak boleh kot .. aku risau minyak sebab palang dua .. nak pusing pergi beli lauk lepas hantar mak nyaris nak langgar motor uncle ni nasib sempat brek .. (ikutkan nak ikut round board).. reverse sebelum keluar parking pun ngekk .. tadi pergi alor gajah ambil kad oku amoi kat jkm .. balik ikut jalan lain itu pun bergaduh .. mak boleh lupa jalan ke jkm .. (padahal sebelum ni follow pasal insiden iwan) Ayah dah bising .. aku dah la dup dap .. sebabnya masa reverse sebelum gerak boleh pulak bonet tempat pemegang tu tersondol pokok yang kena tebang tu .. pecah kot .. aduhh .. dahla masa kemas semalam .. comel lompat patah tempat skru tu. .. masa nak ke pejabat jkm tu .  Aku manatahu ada cctv .. mampus weii kena saman nanti .. (setakat semak lepas ayah inform cemerlang lagi .. tunggu la .. )

Tiada ulasan: