SELAMAT DATANG


22 Ogos 2019

Tak dengki pun

Mesti annoying orang yang baca post aku ni (maaf dey) .. kekadang aku menyampah juga dengan perangai annoying manusia ni .. takda la janganla takbur sangat ... awak tu belum masuk lagi kerja .. jadinya jangan la guna ayat "sekurang kurangnya orang bekerja dari tak buat apa apa (perli tu) .. itu baru orang tegur sikit guna ayat "esok dah kerja hadap phone je" .. ohh ye lagi satu jangan berjanji kalau belum pasti .. "nanti aku dapat gaji .. aku ni ehh itu eh" baru cadang minta sikit .. "ehh gaji aku sesedap je nak minta itu ini .. "ehh hangin plak aku .. setakat sejemput pun berkira abistu masa minta kat orang punya manis .. orang minta perghh marah marah .. elok sangat la tu .. duduk   hostel sana .. rasa la suasana tidur tempat yang tak disediakan katil batal tilam selimut bagai tu.. harap kuatkan mental yee ..

*sayatakjealouscumanaktegurjesekadarmeluahkanisihatikecil

Tiada ulasan: