SELAMAT DATANG


30 Januari 2020

Episod seorang graduan

Huarghh!!  nak nangis je rasa,,  bila tak sambung belajar rasa kepingin,, dah sambung berhenti kerja nak mohon balik susahnya,, niat di hati nak settlekan ptptn mudahkan urusan Family aku pun kira alhamdulillah la..  memula member ajak tapi macam jauh je aku cakap tak dapat join.. bila aku ajak dan pergi interview kat satu kilang area tempat yang sama dengan kawasan abang aku..  aku diperli  baii..  kata lepasan degree tapi jawab soalan pun macam tak nampak ala ala degree pun..  aku terangkan sebabkan alergi aku tu penemuduga tu yang pekak (ramai orang dengan bising lagi)  terus aku cakap kat member aku kalau dapat pun aku takmau pergi la..  kalau cakap elok elok aku terima weii tapi diperli bab degree aku sumpah aku reject 😭😭 so bila adik aku tanya kat kilang abang ada kekosongan tak..  sekali Ada datang esok diduga lagi..  borang habis dik 😣😣 so sekarang aku jadi driver hantar ambil abang balik  .. sekali pakej adik pergi balik sekolah agama..  melawat kina kat hospital..  tolong bawakan wan temah..  takpun urus rumah..  selebihnya kosong..  tepu otak weii.. pasal kereta pula selepas trauma asal nak pump angin tayar keluar je..  pergi minta tolong kedai pumpkan..  Sekali haru dapat perkhabaran tayar pancit..  Ahh sudah duit lagi.. 😐😐 takut tak cukup..  kena tampal je (dia keluarkan paku dan sumbatkan something kat tempat paku tu..  ) celah mana aku langgar paku pun taktau 🤣🤣 balik balik tayar belakang..  masa dawai tayar keluar tu (tayar botak)  sebelah kanan..  ni sekarang tayar kiri.. 😂😂

Tiada ulasan: