SELAMAT DATANG


10 April 2020

cemburu seorang perempuan

Musim PKP fasa  dua  ..  hahaha..  nama je download shoppe tapi sayang jarang membeli  ...

 setakat membeli barang yang cousin aku order.jelah ...  jadi semalam bosan .. Aku scroll  lah fb tengok novel apa best..  aku cadang macam nak repeat dan beli novel suamiku tak romantik tapi autistik  .. rindula..  tapi banyak kehabisan stok.. .
huarghh maka aku singgah shoppe sebab macam tertarik baca comment pembaca buku cemburu seorang perempuan...

 BAHAYA..  banyak pengajaran..  boleh pecah otak..  baik baca yang asal berbanding aku tengok drama.. 
 peringatan cemburu kalau tak terkawal boleh mendatangkan bahaya kepada sekeliling..  bukan setakat wanita bahkan lelaki juga bahaya tanpa mengira usia.. kena kuatkan segala aspek...  oh ye aku beli ebook  .. saja test beli dua..murah je .. Bayar RM1.30 .. settle..  

Pasni nak beli dia imamku karya SR...  

Tiada ulasan: