SELAMAT DATANG


02 April 2023

ACHIEVEMENT

 Alhamdulillah...

Ramadhan ke 11 (02042023)

31032023 ..

Alhamdulillah adik no 6 aku kat Sabah dinaikkan pangkat setelah menetap di sana hampir 4 tahun lebih ..


Alhamdulillah dia dapat balik raya ke semenanjung...

Petang dia gerak dari sana .. anggaran sampai 5 lebih kat KLIA..so ambil dia kat sana ..kena drive weiii .... hahaha


Raya hurmmm tak sure la kat kalendar kata 22/4/2023 .. tapi ura² kat tiktok kata 21/4/2023 ..adakah raya mengejut lagi. .Dahla macam² fenomena terjadi sepanjang puasa tahun ni ..


Adik aku no 5 dah tak lama lagi bakal keluar guna kereta baru ..adik no 6 kata eloklah ambil kereta bezza Advance version auto tu ..

Proses pun mudah je sebab through online. ..

Survey 21032023 ..

decide pilih kereta dan hantar dokumen 23032023 ...

26032023 ..kena submit dokumen tambahan dan bayar booking kereta RM100 dan pilih colour ... loan trying kat AM BANK ..

setakat ni maybe dah lulus LOAN kot sebab kata kawan adik aku just tunggu calling sign aggrement je maybe masa kereta sampai atau seminggu sebelum sampai.  So sekarang dia tengah struggle kumpul duit downpayment...


Adik no  5 & 6 dapat cuti seminggu je. ..okla ... kitorang completely berkumpul tahun ni .. semoga kalau raya terkejut pun tak kisah sebab ramai.  

Adik no 5 & no 7 dah standby malam raya nak berinai bagai ..abang aku masa minggu last dah minggu kerja malam .. tapi tak sure la ...

Kot² cuti kerja juga ke ...


HARAPNYA KERETA SAMPAI MASA MINGGU ADIK NO 6 AKU ADA KAT SINI .. walaupun itu hanya khayalan...



Tiada ulasan: