SELAMAT DATANG


18 Julai 2019

Takut ke apa ni?

Hahaha aku ingat pergi jejauh je mata tak mahu lelap .. bila lepak dan tidur kat real rumah kampung arwah makcik ni ... takut semua ada .. pasalnya rumah dah lama tinggal dua bulan lebih .. kisah adik aku dapat tetamu khas dia pagi hari .. iaitu beruk atas meja makan depan bilik ni ha .. aduhh .. aku janji nak tidur betul2 depan pintu bilik busu .. tapi ika dah ambil jadinya aku tidur betul2 berdepan pintu ruang arwah berehat tidu dan tempat menonton tv... nasib tutup tapi aura dia terasa.   Dahla takda orang dewasa .. kami la dewasanya .. dengan beruk nakal pecah masuk rumah orang ni .. senget ...nak terkucil sampai petang semalam lupa .. tengah malam gelap bilik dari mydin dah terbantut tersesak jiwa raga .. paip kunci .. sampai ke siang hari esoknya aku tak membuta .. sadis .. weii sumpah aku rasa kalau renovate rumah ni .. sumpah owesome buat homestay pun bagus ..

Tiada ulasan: