SELAMAT DATANG


17 Julai 2019

Makcik rindu

Makcik kami semua rindu .. buat pertama kali saya jejak rumah makcik .. ya Allah ni la suasana kampung yang saya suka .. besar sangat2 .. kalau saya duduk sini .. perghh syurga .. pergi kubur .. tengok ruang makcik tidur .. duduk tempat makcik duduk kat ruang pintu masuk .. jumpa kucing kesayangan makcik .. makcikk saya nak rumah ni. .

Saya jaga makcik ikhlas .. saya tak harap pun balas lebih2 .. gaji mahal2 ..

terima kasih atas perkenal ini .. acik / cikgu burn ,.. acik ipin ...sedara busu kawan busu semua ..

tak terasa pun makcik pergi .. macam ada je .. saya sepanjang duduk rumah makcik .. hari pertama je .. tak dapat lelap sebab tak biasa mungkin arwah ada sekali balik ..  esok nya boleh tidur .. hari ketiga sama tak boleh tidur .. hari last dapat jugala tidur .. selang seli ..

Tiada ulasan: