SELAMAT DATANG


21 Ogos 2019

Tak sia sia kekadang bahenol juga

Haha .. boleh la setakat ni bawa ke masjid tanah lubok .. kuala .. pergi area rumah atok .. tapi aku kan jenis bahenol sikit .. dah tahu lorong meghala rumba atuk tu kecik ...silap lorong mau tiang xpun tersepit celah semak .. selekoh jalan rumah pakyaa tu pun perghh sedap lipat weii .. ayah aku sebelah sekejap sekejap urut perut .. kekadang membebel juga .. ada masa ok .. kekadang tahla kereta ni saja main main aku .. traffic light hijau pun sesaja mati .. parking pun fail lagi setakat berhenti kat tepi je .. tapi bab malam tu .. perghh aku dah tahuu kenapa .. hahhaha .. terima kasihla uteh .. ajarkan .. bukan tak boleh bawa terlalu dahsyat bila bawa malam .. hahaha boleh drive .. kesalahan kecil .. hurmm traffic light dah merah .. ok free gear just tinggal nak slow pakai break je .. kaki memanjang kat clash je .. haus plak clash weii .. betul la kalau perempuan bawa memang masalah terutama aku ni yang baru nak refresh balik bawa kereta manual .. baru manual .. kalau auto .. bukit pun aku tempuh sesekali je .. selalu pilih jalan ... ayer molek tak pun jeram sana .. laluan pasar kuala tu .. ayah dah membebel ..."sampai bila ?!!" ..pergi wedding kat felcra tu pun hampehh sikit lagi nak calar sebab langgar batu masa nak naik bukit .. sebabnya berundur .. bersilat juga la aku masa tu .. naikkan handbrake .. menderum juga la nak mencilok sebelah tiang elektrik tu .. aku ni ada masa ok bawa ...smoot je ...ada masa nauzubillah .. otak aku kat mana weii .. tadi balik .. orang nak keluar dari parking (kereta menegak parking tepi) aku silap putar setereng ke kiri sepatutnya ke kanan ... sebab nak keluar .. kat rumah jangan harap la aku nak parking kereta menghala jalan raya .. memang fail .. kalau balik tak kisah dari lubok ke masjid tanah ke pengkalan balak ke .. muka kereta menghala pintu rumah .. dilema aku sekarang ni .. "bila nak kerja?!! Bila nak mahir sebetulnya bila nak cekap bawa kereta .. otak aku hilang mana?!!

Tiada ulasan: