SELAMAT DATANG


14 Oktober 2019

Ada geng

Alhamdulillah. . Haha .. sebenarnya aku dari awal niat .. ala isi permohonan interim ni main2 aja .. sekali hari last minute .. aku isi ja .. dari target tak dapat. . Allah izinkan semuanya berlaku sebaliknya .. dari hari lulus tu .. hati aku bolak balik .. tak payahla pergi sana tapi macam tak sedap hati ja .. ramai yang dari johor pun tercampak jauh. . Nisa suruh call KPM .. minta tukar ka .. aku masih fikir alasan apa ya .. exam tu pagi. .. akhirnya tergerak hati tanya diba .. allahu sama saja tempat tapi dia nak gerak awal makanya aku buat keputusan ala sekalilah tumpang .. lepas tak lepas jawap soalan UKCG tu ...belakang cerita .. pergi ja .. tahlaa aku ni kekadang ngok juga .. tawakal .. scha kata soalan tu boleh punya dapat jawab semua .. kita cuba ya ..

Tiada ulasan: