SELAMAT DATANG


11 Oktober 2019

Tawaran guru interim

Aku saja saja ja isi permohonan guru interim ...padahal sebelum tu .. hurmm malas aku .. interview paling aku menyampah .. hehehe .. sengal kan .. aku isi sehari sebelum ke masa hari yang terakhir .. dah lama tak isi permohonan online ...entah iya entah tidak .. aku cakap dalam hati "tak lepasni .. mesti ramai mohon .." kau bayangkanlah ditambah dengan tarikh konvo keluar 19/11 sebelah petang pun aku dah malas nak pergi .. tak tidur bila sedar 2 pagi sampai nak dekat suboh .. aku dah memang target tak dapat tapi nervous dia tu semacam .. sekali semak .. lulus kenapa sampai ke nilaii .. jauh weii takda ka di melaka .. UKCG je kot .. tapi na kena gerak pagi .. sesi aku 10.00-10.45 pagi .. aku dah siap2 cakap .. takmau pergi .. penyakit M aku sudah mari .. dekat takpa .. aku tak mau tanggung risiko atas highway tu .. dengan kereta lagi ..

Tiada ulasan: