SELAMAT DATANG


29 Februari 2020

lumrah perempuan bila memandu

Betul la kata org perempuan tahu membawa sahaja kereta bila rosak masatu gelabah..  Nak2 aku yg tgh menganggur ni...  Iwan dapat RAMD..  ditempatkan di kota kinabalu, sabah..  Maybe ten years there..  ingat cuti tiga hari..  OH lupa tu wada wadeyy..  Ngekk.  Bendul..  Iwan dpt jauh...  Sbbtu cuti dua minggu.  Lapor diri Kat WTKL..  12/3/20 ni...  tp katanya mula kerja 25/3/20 klau xsilap la..  Well  good luck brother..  Alhamdulillah..  Kau xnak..  Ayah punya doa..  Dgn hajat aku..  (wahh nk tryla ke sana.. member aku cadangkan aku kahwin org sana🤣🤣 ).. dari zaman aku belajar lg..  Nak2 masa ke kelantan tu..  (kakak naik kapal terbang ke sabah pukul berapa..  😑😑) semalam masa ambil iwan...  Kena marah mana lampu signal kau (lampu kanan) .. Masalah2...  tapi seriously la weii..  aku rasa trauma bila iwan bawa kereta..  Slow maybe dah Lama tak pegang stereng..  menakutkanla juga..  Macam aku memula bawa kereta...  Kalau brake kalau boleh nak dekat2 dan berlanggar bontot kenderaan depan..  mau tak mengucap panjang aku kat sebelah dia..  Ambil si wada wadeyy lagi malam..  Cadang aku nak drive je tapi dia kata bangun...  Nak mahirkan diri kot...   

Tiada ulasan: