SELAMAT DATANG


12 Mac 2020

selamat melaksanakan tugasmu

Hari ni iwan dah gerak ke WTKL..  minggu ni macam—macam hal..  tang kereta.  Ulang alik melaka...  Mau tak penat weii..  Semalam sepatutnya aku last guna kereta isi la minyak full tank...  sebab fikir ala gerak 8 pagi...  tukar perancangan gerak 5.30 pagi..  semua harini bangun awal..  Si ketodd pun bangun dan menangis tepi bucu katil nak join sekali...  😅😅 pagi2 gerak 5.30 pagi..  ingat minyak palang tiga ka dua..  Ini palang satu..  Punya struggle nak mencari tempat isi minyak..  Area rantau  baru jumpa 😞😞 apa la aku ni..  Smpai sana nasib jumpa kedai dalam masjid dekat dengan WTKL..  itu pun pukul 8 .. ingat nak lepak Lama tapi busnya sudahh sampai betul2 belakang kereta..  keluar je barang...  say tatatititutu..  Gerak balik masatu pkul 9 lebih..  Silapnya jalan..  Ikut jalan nasib tembus area  seri kembangan mujur aku tak lupa ingatan..  ayah seperti biasa..  akan membebel suruh laju dan makannya signal check engine terpancul...  hyee la baby..  Ayah buat keputusan isi la air Kat bahgian kipas.  Mujur hilang..  singgah makan kat area  kedai daging salai...  Itu pun aku memang target...  awal kot..  Makan..  Kina ingatkan kalau lambat balik xjadi cuci..  Abang cuti aku cadang sebab semalam dia balik awal..  Air takda pukul 6.. Ambil jam 7 🤣🤣.. ketod aku dah cakap..  Ala ponteng jela sekolah petang..  masa selesai makan..  Kalau tau esok jumaat  ketod cuti sekolah petang..  Baik bawa tapi ada borang nak dihantar.. Well cikgu sekolah petang seboleh2 hari ni...  Baginya semalam.. 

Tiada ulasan: