SELAMAT DATANG


25 Mac 2020

tragedi

Mujur hari ni dan esok abang cuti...  baru nak enjoy..  😅😅 sekali mak kena jumpa Dr...  aku baru selesai turunkan mak kemudian call ayah tanya nak beli tak.. Malas nak singgah kedai ikan Kat sebelah surau ke masjid tu 🤣🤣 xsempat nk gerak bg signal gerak pun x...  Alih2 berdentum..  orang orang Kat klinik berpusu pusu kat orang tua langgar kereta ni..  Mau tak cuak sampai nangis weii...  Kulit Kat dahi pakcik tu terkupik jugakla... 😫😫 tunggu waris dah call masih tak sampai..  nurse ambil no aku...  Ke balai lubok nak buat report sekali kena pergi traffic alor gajah..  sampai sana..  Aku pula tak snap gambar penuh.  Sarjan pun tak boleh nak cakap salah siapa...  kalau boleh tahu perkembangan pakcik tu..  Kalau dia boleh settle luar..  Tambah pula pakcik tu roadtax mati mungkin atas nama bini dia kot...  minta2 la tak ada apa apa..  esok lusa macam mana nak hantar kina pergi dialisis...  abang lagi nak pergi kerja..  Allahu..  Kedai tutup sampai 14hb April..  disebabkan masa buat report pengawai polis tu minta ic dengan lesen...  dah settle jumpa sarjan maka balik tanpa terfikir ben@da penting tertinggal..  Itupun disebabkan dapat lampu signal  double dari  masjid tanah...  Baru terfikir kang kena tahan..  .mampus..  Aku pecut kott potong lori panjang bawa buah sawit.  Gila tak gila... 😂😂😂 pastu parking tepi jalan aku berlari..  tanpa kata apa apa...  Abang polis yang pernah tahan aku masa otw balik dari mitc..  Ala  yang sesat tu... harap dia tak ingat..  Tolong lupa ingatan... 🤗🤗 (#bingaii)... muka dia aku ingat okk...  Tapi tadi aku buat buat lupa ingatan.   kau tauu dia boleh agak aku patah balik siap tunjuk ic dgn lesen aku...  Allahu..  asal tak cakap 🙄🙄 bak kata ayah dalam cerdik ada bodohnya aku ni... Sejarah hitam...  

Tiada ulasan: